tiknab_news

بازدید و حمایت از پذیرندگان تیکارت

حمایت پذیرندگان بخشی از برنامه، اصول و اهداف طرح مشارکت در خرید می‌باشد که باید برای ایجاد این فرهنگ و اصول همه دست به دست هم دهیم تا این اتفاق زیبا و هدف مهم به ثمر نشیند.

نمایندگان و بازارایابان تیکناب باید در این امر (حمایت پذیرندگان) پیش قدم باشند، تا اصول تکثیر و تشویق مشتریان و دارندگان تیکارت صورت پذیرد. نمایندگان و بازاریابان تیکناب باید این را سر لوحه کار خودت قرار دهند و از پذیرندگان خرید انجام دهند تا با این کار چند اتفاق خوب را رقم زنند:

1. حمایت و تشویق پذیرنده برای مشارکت در این امر مهم

2. نشان دادن ایمان و باور خود به خدمات

3. تکثیر به سایر نمایندگان

4. فرهنگ‌سازی خرید از پذیرنده و استفاده از تیکارت

خدا را شاکریم که واحد تیکارت با مدیریت مهندس رشیدی از مشتریان تیکارت و نمایندگان محترم در عمل حمایت فروشگاهی با طرح و برنامه های عالی حمایت ویژه‌ای می‌کنند. و همچنین برای تقدیر و تشکر از مشتریان و دارندگان محترم تیکارت طرح قرعه‌کشی دوره‌ای را برنامه ریزی کرده ایم، تا بتوانیم آنان را به خرید از پذیرندگان نیز تشویق نماییم.

و اما در مورد نگرش و باور تیم مدیریتی و خودم به طرح‌های تیکناب اینطور بیان میکنم:

چه زیباست که وقتی کسی طرح و برنامه‌ای را ارائه می‌دهد و به آن ایمان و باور داشته باشد؛ هستند طراحانی که به دست‌آورد خود ایمان چندانی ندارند و فقط صرف یک وسیله و ابزار درآمدی به آن نگاه می‌کنند و همین‌طور هیچ تمایلی برای استفاده از خدمات و محصولشان ندارند. مثال بارز این که فکر کنید تولید کننده خودرویی، محصول شرکت خودروسازی دیگری سوار شود، این یعنی عدم اطمینان و باور به محصول خود، اگر غیر از این باشد طراح و مدیر و تولید کننده باید در مرحله نخست خود استفاده کننده آن خدمت و محصول باشد، تا ایمان خود را به آن نشان دهد و اینگونه مشتریان اطمینان خاطری برای استفاده از محصول و خدمت کسب می.نمایند.

از این رو از روز اول شروع به کار طرح تیکارت بنده به عنوان عضوی از خانواده تیکناب و دارنده تیکارت و همچنین همراهی تیم مدیریتی نیز حداقل ۸۰ درصد خریدها را از پذیرندگان تیکارت انجام می‌دهیم، چون به شعاری که می‌دهیم باور داریم و به آن عمل می‌کنیم، به یقین می‌رسیم در ارائه خدمات بهترین خواهیم بود.

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.